Do košíku byl vložen produkt - , ks.

Nejčastější dotazy

Chcete si ověřit, zda vybraný díl pasuje k vašemu vysavači?

Napište nám značku vašeho vysavače a jeho model. Značku i model opíšete z výrobního štítku, který se nachází na bříšku vysavače (např. Electrolux ZUOGREEN 90027384, Rowenta  RO5945EA, Zelmer Cobra 2000.5 SL ). V případě, že vlastníte vysavače značky Electrolux, pak Vás poprosíme o PNC vysavače, který taktéž naleznete na výrobním štítku vysavače.

Nebo nám rovnou pošlete foto výrobního štítku. Vzor zde: Výrobní štítek

Jak vyměnit zboží (zejména náhradní díl) za jiné?

Klasické výměny zboží se již delší dobu neprovádí. Tedy zboží, které se vám nehodí nebo k vašemu přístroji nepasuje, lze vrátit rámci Odstoupení od kupní smlouvy a správný výrobek si poté můžete objednat pomocí nové objednávky. Odstoupení vyplňte zde: Odstoupení

Nedorazilo automatické potvrzení objednávky?

Jsou dvě možnosti. Buď se stala technická chyba a objednávka se nevytvořila nebo vás klávesnice neposlechla a váš email obsahuje překlep. Také nezapomeňte zkontrolovat spam. Napište nám na objednavky@nipponcec.cz a vše prověříme.

Potřebujete svou objednávku před odesláním zboží jakkoliv upravit?

Možné úpravy:

  • přepravce
  • způsob platby
  • změnu fakturačních údajů
  • změnu kontaktních údajů
  • přidat nebo odebrat produkt
  • počet kusů zboží
  • zálohová fakturu
  • storno objednávky
  • email
  • telefon

Zašlete nám e-mail na objednavky@nipponcec.cz  a dejte nám vědět:

  • Číslo objednávky
  • Požadovanou změnu

Objednali jste zboží duplicitně nebo jste vytvořili 2 rozdílné objednávky?

Napište požadavek storna v odpovědi na email s potvrzením objednávky a duplicitu stornujeme.

V případě sloučení 2 objednávek opět napište v odpovědi na jednu z objednávek a nezapomeňte uvést čísla objednávek, které si přejete sloučit.

Kdy budete zboží odesílat? Kdy si lze zboží vyzvednout?

Emailem vás budeme informovat o skutečnosti, že objednávku připravujeme k expedici i o skutečnosti, že objednávka byla předána dopravci. Samotné doručení je pak v rukou dopravce, ten vás informuje prostřednictvím emailu nebo SMS.

V případě osobního odběru od nás obdržíte emailovou zprávu, že je zboží pro vás připraveno k vyzvednutí ve skladu v Braníku.

Nestihnu si objednávku včas vyzvednout, lze rezervaci zboží prodloužit?

Běžná doba rezervace zboží pro osobní odběr je 7 dní. Pokud si tuto lhůtu přejete prodloužit, napište nám prosím číslo objednávky a termín jejího vyzvednutí na  objednavky@nipponcec.cz.

Na objednávku spěchám. Lze její odeslání urychlit?

Pokud na objednávku spěcháte, požadavek napište při tvorbě objednávky do její poznámky. Popřípadě napište číslo objednávky s požadavkem urychlení na email objednavky@nipponcec.cz. U sítí výdejen (Zásilkovna, Uloženka nebo Česká pošta) je ale třeba počítat s tím, že doba dodání je delší, než doba dodání kurýrem. Pokud tedy spěcháte, doporučujeme kurýra a platbu online nebo dobírku.

Můžete mi objednané zboží odeslat později?

Ano. Napište nám prosím tento požadavek přímo do poznámky objednávkového formuláře nebo na mail objednavky@nipponcec.cz a nezapomeňte na číslo objednávky.

Platba kartou online se nezdařila.

Platební bránu u PayU nelze zpětně vyvolat. Tedy:

  • Pošlete platbu převodem dle platebních podkladů ve vaší objednávce

nebo

  • Objednejte zboží znovu. Nezaplacenou objednávku zrušíme.

Rád bych se zeptal na stav objednávky.

Napište nám prosím dotaz na objednavky@nipponcec.cz s číslem uvedení vaší objednávky.

Registrovaní zákazníci se mohou na stav objednávky podívat po přihlášení v sekci Historie objednávek.

Máte zájem objednat velké množství?

Než objednávku vytvoříte, napište nám prosím dotaz na dostupnost požadovaného množství daného produktu na objednavky@nipponcec.cz. V případě objednávky na velké množství také poskytujeme množstevní slevy.

Chci mít fakturační údaje jiné, než jsem zadal u původní objednávky.

Pokud je nutné změnit odběratele na vaší faktuře, zašlete nám na objednavky@nipponcec.cz zprávu s následujícími údaji:

  • Číslo objednávky
  • Číslo faktury
  • Původní odběratel
  • Nový odběratel
  • Důvod změny

Za jakých podmínek?

  • Popis zboží nelze změnit.
  • Odběratele je možné na daňovém dokladu změnit do 20. dne následujícího měsíce od data vystavení faktury
  • Pokud jste zboží objednali na soukromou osobu, a změna je na podnikatelský subjekt - IČO / DIČ, pak se mění podmínky kupní smlouvy (na vrácení v zákonné lhůtě, záruční dobu, a jiné). Kupní smlouva se poté řídí Obchodním zákoníkem.

 

Provozní doba:Po-Čt8:30-16:30
 8:30-15:30
+420 608 713 325
objednavky@nipponcec.cz
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zde.Souhlasím