Do košíku byl vložen produkt - , ks.

Reklamace 

Zboží dorazilo poškozené.

Při přebírání zásilky si zkontrolujte, zda je zboží doručeno v pořádku. To jest, zda je obalový materiál nepoškozen a zboží nejeví známky hrubého zacházení.  Pokud je zboží při převzetí poškozené,  je třeba kontaktovat přepravce a sepsat s ním zápis o škodě.  A to nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Pokud se taková věc stane, dejte vědět i nám.

V dodávce něco chybí / Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal.

V případě chybějícího zboží nebo záměny za jiný produkt vás poprosíme o vyplnění formuláře na adrese Reklamace. Za pochybení z naší strany se vám velice omlouváme. Chybějící zboží vám zašleme na naše náklady a záměnu za správné taktéž zařídíme v naší režii.

Chci reklamovat zboží zakoupené v záruční době.

Něco se porouchalo? To je nemilé, vyhnout se tomu neumíme. V takovém případě vás poprosíme o vyplnění reklamačního formuláře na odkazu Reklamace. Jakmile k nám vaše reklamace doputuje, budeme vás informovat o dalším postupu.

Chci zjistit stav reklamace před časem zaslané na vaši adresu.

V takovém případě nám prosím napište na reklamace@nipponcec.cz s číslem objednávky. O stavu vaši reklamace vás budeme informovat emailem.

Originální záruční list u spotřebiče není potvrzený. Záruční list mi nepřišel. V balíku nebyla faktura.

Záruční list je přibalen v originálním balení u některých výrobků.  Jako záruční list slouží daňový doklad (faktura) o nákupu zboží.  Ta vám přijde spolu se zbožím. U velké části spotřebního zboží se ze stejného důvodu záruční listy už vůbec nepoužívají.

Pokud potřebujete znovu zaslat fakturu k vaší zásilce, napište nám prosím na objednavky@nipponcec.cz s uvedením čísla objednávky, fakturu vám pošleme.

Zastřihovač vlasů nebo střihací strojek na srst pro pejsky přišel rozbalený: zboží je asi použité, na střihací hlavě jsou cizí chloupky/vlasy, záruční list také není potvrzený.

Použité zboží neprodáváme. Každý spotřebič nebo zastřihovač, vrácený v ochranné lhůtě, je kontrolován naším technikem. Pokud vidíme známky jakéhokoliv použití, vracíme jej dodavateli.

Prodejem takového zboží se zabývají specializované portály, my prodáváme zboží pouze nové.

Pokud je zboží zlevněné, znamená to, že obalový materiál je poškozený nebo má zboží povrchové vady. Takový produkt přišel obvykle k úhoně při přepravě dopravcem nebo při manipulaci ve skladu.

Záruční list potvrzený být nemusí, jako doklad o záruce slouží námi vystavený daňový doklad (faktura) o zakoupení zboží spolu s tímto nepotvrzeným záručním listem (Kvůli výrobnímu číslu).

Střihací strojky Moser, Wahl , Andis a další mají porušenou pečeť na krabičce vždy. Důvod je takový, že výrobní číslo, které je umístěno pod střihací hlavou, distributor vyplňuje na záruční list a zároveň vyrazí na krabičku střihacího strojku. Poté se střihací hlava namontuje zpět.

A i chloupky se mohou vyskytnout. Funkce každého zastřihovače je totiž ve výrobním závodě zkoušena na speciální tkanině, která imituje vlasy, chlupy, nebo srst. A někdy se stane, že jich pár zbyde na střihací hlavě nebo pod ní.

Pozáruční oprava

Napište nám prosím na reklamace@nipponcec.cz číslo vaší objednávky, o jaký jde výrobek a závadu. Poradíme vám, jak s reklamací dále postupovat.

Záruční doba

  • Záruční doba  pro spotřebitele je 2 roky, pokud není výslovně uvedeno jinak.
  • Pro podnikatele (tedy nákup na IČO) je záruční doba 1 rok.
Provozní doba:Po-Čt8:30-16:30
 8:30-15:30
+420 608 713 325
objednavky@nipponcec.cz
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zde.Souhlasím