Položku nelze vložit do košíku.
Zásilkovna a karanténa + nový Z-BOX od Zásilkovny
21.10.2020

Zásilkovna během karantény funguje beze změny . Omezení stanovená dnešními opatřeními vlády se nevztahují na síť výdejních míst Zásilkovny. Doručení zásilek z internetových obchodů do výdejních míst má z vládního nařízení výjimku.


Zásilkovna nyní
rozjíždí projekt nových samoobslužných výdejních míst formou Z-BOXů. Benefitem je  bezkontaktní a bezpečný způsob vyzvednutí zásilky. Žádná časová omezení při vyzvednutí zásilky, většiny Z-BOXů je přístupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zároveň brzy bude možné přes Z-BOX zásilku i podat.

A jak na to?
  • Při nákupu si zvolte způsob dopravy Zásilkovna.cz a v nabídce poboček vyberte nejbližší Z-BOX. Projekt Z-BOXů se nyní rozbíhá a jejich aktuální přehled najdete zde .

  • Vyčkáte na informaci o doručení zásilky do daného Z-BOXu.

  • K otevření Z-BOXu stačí mít ve svém telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna. Prostřednictvím aplikace Zásilkovna je zároveň možné zásilku uhradit nebo prodloužit dobu uložení zásilky.

  • Po příchodu k Z-BOXu schránku otevřete prostřednictvím tlačítka "Otevřít schránku" ve Vaší aplikaci Zásilkovna. Pozor, je potřeba mít aktivní bluetooth na Vašem telefonu.
V případě, že Vám tento systém výdeje zásilky vyhovuje a nenašli jste zatím Z-BOX ve svém okolí, tak se nezapomeňte podívat na aktuální nabídku AlzaBoxů, jenž fungují na stejném principu a jsou zařazeny ve výdejní síti Zásilkovny.

Nová výdejní místa Záslikovny Z-BOX.
Provozní doba:Po-Čt8:30-16:30
 8:30-15:30
+420 608 713 325
objednavky@nipponcec.cz
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zde.Souhlasím